Natt jö

Vaknade av en fruktansvärd mardröm,
värsta jag varit med om typ..
Plus att bebisen sparkade och levde som
tusan i magen, hungrig och svettig helt jobbit.
Så nu sitter jag framför datorn med en skål
kellog´s + mjöl och sprölar i mig..
Värsta är att man ska försöka bli trött igen =/
Helt omöjligt typ, två timmas sömn blir
ju som en powernap så är man på g igen. FAN...
Markus och mamma snarkar för fullt, jag vill
med vara trött =(

Hur som helst, kvällen har varit himla mysig,
när mamma kom så lagade vi mat, sandras kycklinglåda ;)
den har blivit himla populär här hemma haha,
händer ganska ofta att vi äter de. och sen efter maten så
satte vi upp nya gardiner i datorrummet/bebisrummet,
kollade på idol, och sen bara slappat framför resten
av alla program på tvn.. Jag måste bara säga
att jag är såå glad för att johan palm är ur idol,
SÅ UNDERBART.. han kan liksom hoppa runt framför
sina 12åringar någon annan stans =) Japp..
och förmodligen så vinner kevin allt ihop,
vilket jag även hoppas, dock kul att de är en tjej och en
kille som tävlar mot varandra, tråkigt om de är samma kön :P
alice är dock duktig men hennes röst passar nog mer in
till barnsång eller något annat oskyldigt =)

från ingen stans :
HOPPAS LINN ATT DU FIXAR EN LÄGENHET NU,
JAG VILL HA HIT DIG =)

---

Nehepp dags å försöka sova vilket kommer
gå åt pipan men lika bra att försöka.

godnatt


Kommentarer
Postat av: linn

jag ska försöka jag ska :)

2008-12-06 @ 16:54:41
Postat av: Morsan

Jaaaaa det va så mysigt hos er !! Maten va jättegod och NI är så söta ihop !!

Puss o kram Mamma

2008-12-06 @ 18:36:11
Postat av: sandra , Sebastians mamma

mardrömmar e fan inte roliga =/

2008-12-06 @ 22:05:30
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0