Jippieäy

Då är dom två första julklapparna inhandlade =)
Såå skönt, mammas och mormor+morfars julklappar
klara, Jäj. Lägger ut bild på mammas julklapp sen så
hon kan sitta och stirra på bilden en stund =) haha..
Gick Mycke lättare än jag trodde att hitta julklappar till
dom tre än jag trott, SÅ SKÖNT, bara boysen i familjen
kvar plus markus då =)

Lämnade även in pappret till försäkringskassan, borde
ha gjort de för längesen. för som jag förstod de så kan
de ta tid. Himla skit.. Men de löser sig =)

haft en trevlig förmiddag tillsammans med min sambo
iaf och nu är han iväg, när han kommer hem ska vi äta
lax och potatis, annars äter mamma upp den för oss
imorgon haha :) Ska bli sååå kul att ha henne på besök,
äntligen händer det något =)
Tog kort på soffan innan med när jag ändå var igång,
så nu får ni se sista bilderna av lägenheten, än så länge =)
Dröjer nog inte länge tills jag ska göra om igen haha..

Håller på å installerar samsung pc studio igen så jag kan
lägga över bilder från mobilen, tar såån tid, typ 350 uppdateringar
som ska intaslleras innan man kommer igång ...
Gah.

Sen när jag lagt ut bilderna så ska jag vila en stund, sen
sätta igång med laxen =)

Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0