Jäpp

Då var man på hemmaplan igen, ganska skönt
ändå, även om de är underbart att vara hemma
hos mamma och bara tjöta av sig så är de nog
alltid bekvämast hemma hos en själv..
Har plockat undan, diskat, och så (vilket jag visste
skulle behövas) efter den där markus.. Aldrig städat
när man kommer hem haha. pizza kartongen
låg som vanligt innanför dörren vantandes på att
bli slängd... Gaanska så vanligt att man kommer hem
till gammal pizza doft.. Jag hatar dom pizzorna markus älskar
så han får la passa på när jag inte är hemma haha..

Har iaf haft de jätte mysit hos min kära mor, ätit gott och
haft de trevligt. Tråkit bara att hon jobbar så mkt och pratar
i telefon dygnet runt, blir alltid avbryten haha men de är la så
när man e samordnare .. sen är hon ju väldigt tjötig oxå så de hjälper
ju inte situationen :P haha !

Markus beställde fransk hotdogs till kvällsmat så blir la de
idag igen, just nu ligger han å sover så får hålla mig en stund
till.. trök e såå hungrig..

nehepp, ska göra lite oväsen nu så han vaknar nångång !
Måste iväg och handla med, ännu ett tecken på att han varit
själv hemma , då är allt slut i kylskåpet :P

haha.

godkväll !!



Bild på den blivande mormor´n..
älskar dig

Kommentarer
Postat av: Mamma Lundberg

S tjötig,,,,,,, vem en till som är det i så fall ;)

Tack för städhjälpen när jag jobbade. Och frukosten !!

DU får GÄRNA komma hit oftare och ta hand om din "gamla" mor !!

Älskar dig !! Puss o kram

2008-12-18 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0