Heyshan

Vet inte om jag ska kalla de för söndag morgon
eller lördag natt ?! hur som helst så kan jag inte
sova vilket är väldigt vanligt nu för tiden !!
En tokig bebis som vet exakt hur den ska göra
för att jävlas med mig, undra om de är något som
går i gener, för de är ju markus oxå duktig på =) haha

Igår/ikväll/tidigare idag så strök jag gardiner,
kollade på stjärnor på is finalen, pratade med jonna j
som var sååå pilo, haha, sen var de brittans "for the record"
och även beck som var inspelad..
försökte somna vid två men har luggit och vridit mig i sängen
fram tills nu.. Markus sover som en stock =(

vill ba föda barn föfan !! ska bli så jävla coolt,
skrika för kung av fosterland, haha. längtar gärnet ..
Pallar inte sitta hemma och vara "orolig" inför förlossningen
utan vill ba ge allt å få upp den lilla i famnen och sen kan
alla dra haha ! Ne men seriöst, jag får ju panik på att vänta
så här länge !!

Har inget roligare att berätta än så, idag/imorgon/senare
ska jag tända andra advents ljuset "woho" spännande va ..
lägger la ut en bild eller nått sen..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0