Hejhopp

Allt gick bra hos barnmorskan igår=)
Dock behöver jag föda barn snart för
mitt blodvärde är så lågt :(
Men eftersom de är så lite tid kvar så
är de ingen fara (=
Igår kom även cassandra på besök igen
och vi la slingor i mitt hår så är väldigt
blond igen =) fast på ett snyggt sätt haha..
Sen satte vi fast hårförlängning på henne
med micro ringar =) Kvällen slutade med att
hon sov över och åkte för en stund sen härifrån..
Har precis satt igång med städningen,
dammsugit och skurat golven, Försöker inte
göra för hastiga rörelser för vill verkligen inte att
bebisen ska titta ut innan tolvslaget :P haha.

Ikväll ska jag och markus mysa med pommac :D ne
men god mat och så iaf, kanske ska köpa hem
från någon resturang eller så gör vi egen planka =)

nehepp ska hjälpa markus med städningen så de
blir rätt gjort :P

ha de fint. gott nytt år på er allihopa =)
Pöss..


Ps.. undra om de e kallt ute ikväll borta vid harrys *-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0