Hej hopp

Nu är säkert många vääldigt onyktra :P haha..
Jag och markus sitter och kollar på pirates
of the carebean dead mans chest, båda två
hänger inte med någonting alltså, fan man kommer
ju inte ens ihåg hur ettan slutade.. kasst !
Kvällen/dagen har varit lugn, små städat efter
julen och bara tagit de lugnt.. försöker vara så
pigg som möjligt även om de drar emot ganska mkt nu.
Imorgon ska jag och markus ut på mellandagsrean och
shoppa lite nya kläder och annat skoj =) iaf försöka hitta något.
Finns ju alltid en tusen anledningar till varför man inte ska
köpa just "den där" saken..
Testade ett par av mina nya skor innan idag, as härliga, kanon
bra (Y) Orkar inte lägga ut några bilder idag, måste instalera
digitalkameran i datorn först och greja..
Julen har iaf varit lagom stressig och lagom mysig =)
Nästa år blir de la tio tusentals gånger mysigare :P
Gah 11dagar kvar =)

Nehepp,. nu börja de igen.. godkväll !

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror det bli en december bebis =D hehe

2008-12-26 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0