Halloj

Veckan har börjat, skönt ! tycker helgerna är så
tragiska, alla mina tv program går ju inte då =(
tiden står bara helt still med någon sunkig film
som man sett en miljon gånger eller något program
som kräver pengar av en för man ska hålla på och
rösta.. NEJ nu får de vara nog, ska se till att hålla mig
sysselsatt resten av helgerna som är kvar innan bebis,
de vill säga 3 st haha. förhoppningsvis..
Ikväll är de beverly hills JÄJ, såå bra.

Har sovit bort så många dagar nu så tänkte försöka
hålla mig vaken idag (iaf), markus ska iväg vid fyra så
lär ju däcka då när ja e ensam hemma men får försöka
piggna till nu innan.. Måste iväg och handla med, gah !

Priserna på julskinka e ju heeelt sanslösa, på vissa håll kostar
dom 69kr kg :O herregud, och de billigaste (hittils) kostar 44kr kg,
men DEN AFFÄREN LIGGER JU EN MIL BORT oxå,,, cock !
men faaan va gott de är :D haha

Storstädat hela morgonen, dammat av, dammsugit, skurat golven,
tvättade igår, ska bädda rent när markus flyttar på sig, och torkat
av speglarna =) SÅ SKÖNT att ha de gjort, nu luktar de gott.

Nehepp, måste äta något, bebisen verka inte riktigt nöjd !

Just de ja, jag har inga pengar på mobilen och orkar inte fylla
på den heller, så kan inte svara på sms, så ni vet de som skickat,
men godjul på er med :P haha.

Ciao..

Lägger ut bilder på vår tredje advent senare, orkar inte koppla om
sladdarna där bak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0