Hajdu

1 december har bestått av en vääldigt
lång promenad bort till öb och rusta i nässjö,
var helt slut när vi väl kom hem i eftermiddags.
Handlade julpynt och julgardiner och lite annat
billigt haha. men de blev faktiskt bra :)

Imorgon ska jag in till jönköping och lägga slingor,
och även leka med mina små kusiner som
är såå nyfikna på min mage =) haha.
Ska bli skönt att få håret fixat =)

lägger ut lite bilder på hur långt vi kommit med
lägenheten, även en bild på min söta skruvtill-
dragare, den är cool ! ;)

Köket :

 &  kaffebryggaren ska inte stå där sen !! haha

Skötbordet :

 no big of a deal

En del av vardagsrummet :

 &  
(bild på sofforna och de kommer imon, för
var för mörkt i den delen för mobilkameran)
Mamma ska även stryka gardinerna på fredag
när hon kommer ;)

Hallen :

 Vår underbara lykta.

Spjälsängen :

 
Blir sötare när vi vet könet och
då med kan köpa andra färger än vitt !!

Skruvtilldragare :

 den är sötis :P

Magen V 36 :

 &

mer bilder imorgon ,, snart börjar beverly hills.
Godkväll :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Lundberg

Va fint du har gjort det !! Ser jättemysigt ut. Ses på fredag. Kram

2008-12-01 @ 19:46:51
Postat av: Miranda

Vad fint du har det! Tänkte bara höra vad du köpt det barbordet någonstans? passar ju perfekt när man inte är så många:D ha det bra och lycka till nu med allt! kram Miranda

2008-12-20 @ 23:08:58
URL: http://mirandaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0