Haha

va inte så speciellt pigg igår när jag skulle
skrivit bloggen, bad linn skriva åt mig..
Sammanfattade dagen ganska bra tycker jag,
allt vi gjorde va sov, åt kebab och sov.
haha !!

Kom hem idag vid två tiden, gick och la mig
vid tre, vakna sex, och ska nu snart gå och lägga
mig igen, är så himla trött hela tiden ..

Imorgon ska jag storstäda, massa grus på golvet,
fattar inte hur de kommer in !!
En massa snö har vi fått, såå mysit =)

Grattis grattis linn till lägenheten, är såå glad för
"vår" skull haha =)

Något mer som hänt ?! -Neh !

Skriver lite mer seriöst imon, är så trött nu
(igen)

Puss och kram

ps : FAAAN va fin han e Sandra =)

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Tack honey. Längtar efter eran bebis. JAG VILL SEEE :D

Pussssssss

2008-12-10 @ 23:25:58
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0