godmorgon =)

Sitter här framför datorn med en skål
jordgubbskräm å mjölk :P fått för mig att
de är mkt järn i de haha.. Och eftersom mitt
järnupptag inte är på topp längre så måste
jag ju äta sånt här =) fast de e sjukt gott
så gör ju egentligen inget :p
Ska snart bort till barnmorskan för sista gången
detta året :P coolt. Helt sjukt att de när som helst är
nytt år :D Men såå skönt att de snart e torsdag :P

Igår diskuterade jag och petra namn och så,
flicknamn, har två namn nu som både hon och
jag tyckte var fina =) inte jätte vanliga heller.. hihi.
kan pusta ut nu... få se ba vad markus säger,
inte för de spelar nån roll haha..

Ska köpa hårfärg idag och lägga slingor, måste
göra något åt utväxten, och eftersom jag inte
palla åka in till min moster i jkpg så får jag
fixa de själv i nässjö :P Vågar inte lämna
hemmet nu haha.. Gah 6dagar kvar..

Nehepp nu måste jag skynda mig.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0