fredagen

yes, då har helgen startat.. ikväll har de
varit pepparkaks bak framför idol finalen,
rätt person vann verkligen, alice borde söka
bollibompa. =)
Har även målat lite på väggarna, fyllt i lite osv,
allt för hålla mig sysselsatt (;
Packade väskan som ska med till förlossningen,
skönt att ha de gjort, någon som kan skriva ner ett
alternativ på vad man bör ta med sig?! Kanske är något
som man inte tänker på som kommer komma till
användning sen där borta !

pepparkakorna blev alltifrån fula till fina till brända till
mjuka, fick slänga en plåt som gick åt hel**** haha .
Men dom smakade hyffsat bra, första gången jag
babkar pepparkakor själv, helt tragiskt men nu är de
gjort iaf =) imorgon ska jag baka knäck, nya knäck,
för dom har fortfarande inte stelnat efter att ha varit i kylen
i så där tre dar minst. tror jag gjorde nått fel haha ..

Ska även skura golvena så de luktar sjukt gott *sniff*
imorgon, helt hög på skurmedel,billigt och bra =) haha.
När bör man sätta upp julgranen? för vill ju inte att den ska
hinna barra av sig innan jultomten kommer liksom :S
Haha på tal om jultomte, hade en diskution med markus om
att han ska vara tomte nästa år inför hela släckten, men han tvär
vägrar haha. fick svaret "nej fan, vet du hur kallt de är ute eller, du
får vara tomte till barnet" ye , mamma ska bara gå och köpa tidningen..
får vel tvinga på min kära bror de ist haha !! tomte måste man ju fan ha :D

lägger ut en bild på min idol kväll med pepparkaksbak :D ÄKTA..
Ps : nyår -Lim, our night baby ;) hahaha

 Ja jag vet att degen inte är spec rund, men de va omöjligt att kavla jöö.

Kommentarer
Postat av: Maja"kusin"

finfina pepparkakor =)

2008-12-13 @ 15:14:00
URL: http://blueeyes.blogg.se/
Postat av: lim

haha. ja jösses vad kul vi ska ha på nyår :P

2008-12-13 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0