Äntligen

Äntligen hemma efter några timmars shopping.
är totalt slut i kroppen, kan inte fatta hur de kan ta så på
än att trampa omkring inne på a6, lätt att man förbränner
kalorier :P som typ den chokladmuffinsen och milkshaken
jag köpte på mc donalds :P lite mellanmål sådär haha..

Har iaf köpt klart varända julklapp, ska aldrig mer handla nu :P
gaah va jobbit de var..
Köpte tre kastruller och två skärbrädor till pappa i
julklapp, eftersom han behöver lite nytt i köket, kanske
inte de roligaste att få, men han är inte heller den roligaste att
köpa till haha :P Markus julklapp kan jag inte skriva här
ifall han läser de tyvärr, men kan ju berätta efter jul.
Köpte även två par skor till mig själv som jag ska få
från markus i julklapp, (denna julen kommer vara såå spännande,
har absolut ingen aning om vad jag ska få av alla) haha !
Mamma köpte en fårskinnfäll till bebisen =) såå mysig är den,
önskar de fanns i vuxenstorlek :P SÅ SKÖNT. ..

Självklart köpte jag en massa annat med, som en ny nappflaska till
bebisen som sandra tipsat om, och blöjpåsar och annat halvtråkit :P
är helt slut i fötterna, ska aldrig mer dra på mig dom där
kängorna... trodde de skulle bli varmt å bekvämt, blev ist ont och tungt =(

Säger bara "SHIT" va folk stirrar på min mage, tillochmed mamma reagerade
på de. så jävla ovanligt är de la inte med "unga" föräldrar längre.. My god !
Önskar att jag inte hade glasögongen på mig så jag slapp se dom :P haha..

Aja nog om vad som hänt och fram till vad som ska hända,
ska snart ner till tvätten och lägga i 10 handukar som jag köpte på
ikea, spyhandukar till bebisen :P (även ett tips från sandra) Lika bra
att tvätta innan man använder dom, har tvätt tid tills ikväll så kan utnytja
de ! 

Ponka berättade en sak innan som gjort mig lycklig för livet :P haha.
Nästan lika underbart som att jag ska få barn :D gaah. va glad jag är !
Nu är allt bäst i hela världen =)

nehepp, ner till tvätten, mimmi och reine i fjällen på tv4 plus ikväll,
ska bli såå kul =)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Maja"kusin"

Tack vare dig kollade jag åxå på Reine å Mimmi, SJUKT BRA FILM =) hoppas allt är bra med dig <3

2008-12-22 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0