söndag


Faan vad skönt jag sovit i natt (: riktigt utvilad och pigg. Dock har jag drömt helt sjuka drömmar men de hör la till graviditeten..

Bebisen sparkar, markus sover å allt e precis bara så som jag vill ha de.. aaah Superglad haha

Idag blir de lugnt, ingenting planerat direkt, imorgon ska vi fixa faderskapsbekräftelse Glad Vi har tid på förmiddan. Sen efteråt ska jag nog låna lite böcker (:

Hoppas jag får hem ny viföräldrar i veckan, såå trött på den gamla..

Funderar mer och mer på snitt, och enligt sandra så är de inte så jävla farligt.. fast den striden kommer ta lång tid med min sura barnmorska, undra om man kan byta utan att få hemska skuldkänslor..

Skriver senare om de händer något skoj.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0