Onsdag wie

Vila var allt jag behövde igår för idag mår jag toppen (: drack mycke vatten och vatten med citron i igår, sen piggna jag till frammåt kvällen, himla tur de för idag kommer lönen så ska ut å shopppaa Glad haha. ska försöka hitta en billig digitalkamera så jag kan börja lägga upp bilder på vad som händer om dagarna, samt plåta min mage så man ser hur mkt den växer Glad kan nog va kul att se tillbaka på sen.

Väntar bara på den slöe i sängen .. tråkit att vänta.. !

funderar på att köpa ett barbord och några stolar, kan nog bli fint i vardagsrummet, har ju en sån stoor yta kvar som bara ligger å blir dammig ungefär. Hmm värt att fundera på Glad

Nu ska jag in och hoppa på markus, nu vill jag shoppa Glad

hejsanhoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0