löööördag..

Sååå trött, klev nyss innanför dörren och tänkte skriva ett par rader här, seeen ska jag somna framför tv,n och aldrig mer vakna känns de som...

Idag har jag varit precis överallt. Åkte ner igår ef till mamma i värnamo, sen tidigt i morse så åker jag upp till jönköping, vart öööverallt och letat cyklar till min mosters dotter och son.
Tills slut hittade vi två som passade både inas plånbok och barnens smak, åkte hem till ina och började montera cyklar -men de tog sin stund att montera ihop, när de väl var klart så blev jag klippt och sen direkt iväg till tåget hem till nässjö.

Och till sist, in på hemköp och handla hem lite mys till mig och markus..

Nuuuu ska jag slappa framför tv,n..

ha en fortsatt trevlig helg Glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0