Freeeedag

Så var det fredag igen, guuu vad tiden går ! whaa
Somnade vid 20.00 igår, och vaknade för en liten stund sen, ätit frukost och snart börjar "nanny" på trean. Min humor har blivit såå kass men fan vad kul jag har haha.

Som det ser ut just nu så blir det massa mys och allt det innebär ikväll... (godis,chips,dipp,osv) och lilla Markus såklart.

Undra vem som åker ur paradise hotell idag .. hmm . surt att man vet vem som vinner redan Ledsen men får la låtsas att jag inte kommer ihåg eller så Glad

Hoppas markus lagar till något extra extra ikväll, så trött på all färdig mat.. Ledsen

Nu ska jag sätta mig vid tv,n ist och vakna till, sen ska jag ut och köpa frallor..

hej å hå ..

/Sandra, se nu fan till å flytta hit Superglad

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst är det skönt med fredag?! Ha en trevlig dag!

2008-08-22 @ 06:34:29
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Svar till Sanna: Vad kul att du tycker att min blogg är så fin!! Det är inte jag som har skapat min bloggdesign, utan det har Spotlife gjort. de arrangerade en bloggtävling, som jag och några andra vann.

2008-08-22 @ 16:33:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0