En tidig torsdagmorgon

Yes !! Jag slapp blodprov hos barnmorskan igår med Glad sååå glad. Men får dock göra massa prover nästa gång ist Ledsen hjälp!
Fick höra hjärtljuden vilket va KUL, men läskit, de slår ju såå fort.
Den lilla tyckte inte om när barnmorskan tryckte mot mgen så h*n flyttade på sig hela tiden och sparkade hej vilt. haha. sött..

Idag kommer det pengar från paps, så blir till å storhandla, och senare ska de skuras golv (blä) fönstrena va la ett tag sen man tvättade med men de regnar ju jämt så spela roll ! haha.

Någon som vet någon rolig kurs man kan läsa? kanske inte en så där 3års utbildning, men ett, ett å ett halft år nånting, är väldigt sugen på börja plugga sen så fort bebisen börjar på dagis. till något som har med människor att göra. för stå vid en maskin varje dag tror jag jag skulle tröttna på ganska fort.

Nu ska jag göra mackor och fixa nypressad juice, sen börjar filmen "the hottie and the nottie" med paris hilton, nyfiken på att se hur den blåsta blondinen ska skämma ut sig ännu en gångGlad

ciao

Kommentarer
Postat av: sandra

Jonas kanske få börja jobba hos sin låtsasfarsa utanför nässjö sen så ja vetifan om vi kommer li tvugna att flytta dit :( buhu vill inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..haha=P men visst e de mysigt att lyssna på hjärtljuden???

2008-08-21 @ 18:40:15
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0